ADIDAS ADIPURE 11PRO TRX FG

Haft riktig bloggtorka nu under en rätt så lång period. Har dock under veckan som varit legat hemma i sängen, utslagen på grund av en långvarig förkyldning. Haft sällskap av min oändligt saknade kanal, Disney Chanel och en toalettrulle. Även blivit tvingad till hostmedicin med lakritssmak..Vilket är den absolut värsta godisen i vår värld. Är inte särskilt för godis i överhuvudtaget och att då bli påtvingad något sådant.. Hurrvas! Men den lilla,lilla positiva delen av det hela är väl att jag troligtvis inte kommer behöva missa någon skola till veckan med tanke på att jag nu (förhoppningsvis) är på bättringsväg. Thumbs up.

Från ett ämne till ett annat..Idag packar jag mig vidare till pappsen. Men först blir det iväg på fotboll med Johanna och sedan kanske en liten titt förbi stan, om jag orkar släpa mig dit. Ser ut som ett vrak, så känn ingen rädsla ifall ni ser mig komma krypandes efter någon gata här i vår lilla stad. Och om så är fallet... Jag varnade er.

Och mendans jag ändå håller på och hoppar här så kan jag ju bara för rolighetens skull berätta att under tiden jag legat hemma har jag hunnit med en hel del nät-ögon-shopping. Och att mitt absoluta "måsteköpa vid nästa barnbidrag" måste, är dessa underbara finingar. Funderar rent på att använda dom till vardagsklädsel också, helt jäkla in love! Måste ta mig för och testa dom i affär någon dag här framöver,kanske imorgon!


1400:- på Team Sportia!

Det värsta med min förälskelse till dom underbara skorna, är att det är Adidas..vilket nog är det värsta skomärket på fotbollsskor som finns, enligt mig. Jag brukar vanligtvis köra på Umbro eller Nike. Men jag får troligtvis lov att vänja om mig för den här gången! Kanske bra med lite omväxling..Och jag kommer ju givetvis ha kvar i min ägo, mina älskade Nike Tiempo Legend IV FG, och dom ska jag allt nöta upp först och främst! Skönaste skorna jag haft under alla år jag spelat.

Få se om jag kanske till och med totaldissar dessa fina Adidas efter provningen, även om skorna är dödligt vackra.. Så jag avslutar helt enkelt med följande: To be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0