Tjugoandra maj.

2012-05-22 - 21:08:00
Idag fick jag hem dom grejer som jag beställde för några dagar sedan. Dock var klänningen en aning kort, men annars satt den perfekt längs min korvliknande kropp. Och skostoleken blev helfel..så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det hela..

Över till något helt annat. Igår började jag min praktik. Är och arbetar i en av förskoleklasserna på Sunnanåskolan, som mamma jobbar i. Med mig har jag min kompanjon Amanda. Ett riktigt påfrestande arbete måste jag säga... Men så otroligt fina barn det är alltså! Har haft två väldigt mysiga dagar tillsammans med dom och fler ska det bli. Kommer nog aldrig vilja slita mig ifrån dom efter den ynka lilla veckan jag ska spendera hos dom...! Dessutom är det ju så hemskt bra väder här i vår lilla stad at the moment, vilket gör en hel dag bättre. Hoppas verkligen att det håller i sig till imorgon! För då väntar idrott med dom små.♥ Nackdelen med dagen var att jag inte hann iväg på fotbollsträningen..Men det löste sig med ett gympass.

Nu ska jag plugga lite inför moppeprovet. På torsdag blir det iväg och kika på min darling ännu en gång. Längtar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0