hej jag heter moa hedman, fjorton år

Dagen är inte planerad ännu,har för den delen heller inte särskilt mycket idéer. Är mer något utav en tråkig och lat tonåring om jag får säga det själv.. He He. Men kanske drar ut på en löptur med lite musik i öronen och sedan kanske jag kör lite bollkontroll. Påtal om boll, min innebandytränare satt ut ett "träningsschema" just innan
sommarlovets start. Man skulle tydligen skjuta över 1000 skott med innebandyklubba innan sommarens slut. Men tror ni att jag har tagit tag i det? Nej, som sagt..laaat. Och inte för att tala om det dåliga minnet en gammal rutten flicka som jag har. Så det är väl bara att börja inom en snar framtid då..bättre sent än aldrig va? Men först - Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0